یک مطالعه در مورد نیازهای انرژی و میزان مصرف شش دوچرخه سوار مرد حرفه ای در طول یک هفته کمپین کلاسیک ، خطرات ناشی از سوخت رسانی را برجسته کرده است.

آیا علم ورزش فقط نیمی از داستان را بیان می کند؟

این مطالعه که قرار است در ژورنال بین المللی فیزیولوژی و عملکرد ورزشی منتشر شود ، نشان داد که سواران که نتوانستند کالری خود را با مصرف کافی مطابقت دهند ، میزان هورمونهای تستوسترون و انسولین مانند فاکتور رشد 1 را کاهش داده اند.

کاهش هر دو هورمون با کمبود غذا و خطر زیاد "سندرم کمبود انرژی نسبی" (Red-S) همراه است ، پیامدهای آن می تواند شامل کاهش تراکم استخوان و افزایش احتمال آسیب یا بیماری باشد.

به طور مقایسه ای ، سواران که تعادل انرژی سالم را تجربه کرده اند ، سطح هورمون ها را افزایش داده اند.

محققان به دنبال چه چیزی بودند؟

ادواردو آفرینی برای تهیه لوازم در Ghent-Wevelgem 2019 به اتومبیل برمی گردد (عکس از تیم دو ویل / گتی ایماژ)

دانشمندان خاطرنشان كردند: هرچند كه روروكباران گرند تور ممكن است از نظر تغذيه بين مراحل متفاوت باشند ، تقاضاهاي سه هفته مسابقه بدان معناست كه اغلب از "تغذيه تهاجمي" استفاده مي شود تا احتمال كاهش كالري را به حداقل برساند.

به طور مقایسه ای ، با توجه به اینكه كلاسیك تلاش های یك روزه و غالباً با حداقل 40 ساعت بازیابی بین روزهای مسابقه است ، آنها گفتند "دوچرخه سواران ممكن است اگر در روزهای استراحت هزینه های انرژی روز مسابقه را بیش از حد جبران كنند ، باعث افزایش توده بدن می شوند."

آنها برای جلوگیری از افزایش وزن ، گفتند که سواران تمایل دارند رژیم غذایی را به منظور حمایت از عملکرد در روزهای مسابقه ، ضمن جلوگیری از افزایش وزن ناخواسته در روزهای استراحت ، تغذیه کنند.

 

این روش محبوب "سوخت رسانی به کار مورد نیاز" به معنای افزایش مصرف کربوهیدرات در سرب تا یک مسابقه ، در طی آن و در پنجره فوری پس از آن قبل از افزایش پروتئین در روزهای استراحت برای حمایت از بهبودی در حالی که اجتناب از کالری اضافی است.

با این حال ، این مطالعه نشان می دهد که اگر کالری خالص دریافتی ناکافی باشد ، سلامتی سواران ممکن است در معرض خطر باشد.

محققان چه یافتند؟

محققان میزان کالری دریافتی ، داده های انرژی ، میزان هورمون خون و توده بدن صبح را از شش سوار میچلتون اسکات در یک پنجره هشت روزه جمع آوری کردند که شامل چهار روز مسابقه و چهار روز استراحت بود.

خاطرنشان شد: قرار بود 11 دستگاه سواری شرکت کنند ، اما بیماری و جراحت اندازه نمونه را به 6 نفر کاهش داد و این یک مطالعه مقدماتی بود.

این مسابقات که همه در بلژیک در سال 20 برگزار شد ، Driedraagse de Panne (202.4 کیلومتر) ، E3 Harelbeke (206.1 کیلومتر) ، Ghent-Wevelgem (250.8 کیلومتر) و Dvaars درب Vlaanderen (0.1 کیلومتر) بود.

سوخت رسانی روز مسابقه از ساعت 7 بعد از ظهر شب قبل از یک رویداد ، تا ساعت 7 بعد از ظهر روز بعد اندازه گیری شد. سواران به طور متوسط ​​6216 کیلو کالری مصرف کردند ، در حالی که در طول مسابقه به طور متوسط ​​54 کیلو کالری مصرف می کردند. این اختلاف 1032 کیلو کالری را کاهش می دهد - کمتر از میزان توصیه شده برای نر متوسط ​​شما (2000 تا 2000 کیلو کالری) و در نتیجه آنها را در کسری کالری قرار می دهد.

رژیم روز مسابقه از 10.7 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در کربوهیدرات ها ، و 2.8 گرم در کیلوگرم پروتئین تشکیل شد.

محققان خاطرنشان كردند: گرچه مصرف كربوهیدراتهای قبل از مسابقه مطابق با توصیه های معاصر تغذیه ورزشی بود ، میزان مصرف پس از مسابقه "به میزان قابل توجهی كمتر" از توصیه ها بود ، در حالی كه مصرف كربوهیدرات در مسابقه نیز "به میزان قابل توجهی كمتر" از مقدار پایین توصیه شده محدوده ایده آل

ماهیت مسابقات کلاسیک ، با غیرقابل پیش بینی بودن و صعودهای سنگفرش ، ممکن است در کاهش مصرف در طول حوادث نقش داشته باشد.

در روزهای استراحت ، سواران به طور میانگین 954 کیلو کالری در ساعت ورزش می کردند ، اما به طور متوسط ​​5050 کیلو کالری در کالری مصرف می کردند - اختلاف 4096 کیلو کالری و کالری اضافی را نشان می داد. در این روزها ، میزان مصرف کربوهیدرات به پایین به 6.4 گرم در کیلوگرم و پروتئین به 3.3 گرم در کیلوگرم افزایش یافت.

 

آیا سواران به اندازه کافی غذا خوردند؟

جک بائر از میچلتون اسکات (عکس از جاستین سترفیلد / گتی ایماژ)

در دسترس بودن انرژی در کالری به ازای هر کیلوگرم توده بدون چربی - کیلو کالری / کیلوگرم FFM اندازه گیری می شود. بیش از 30kCal / kg FFM در دسترس بودن انرژی کم در نظر گرفته می شود ، و در نتیجه خطر Red-S را ایجاد می کند.

هر شش سوار در روز مسابقه زیر 30 علامت بودند - میانگین FFM 14.4 کیلو کالری / کیلوگرم. با این حال ، در روزهای بهبودی ، همه آنها بیش از حد بودند ، به طور متوسط ​​57 کیلو کالری بر کیلوگرم FFM.

به طور متوسط ​​در طول پنج روز هشت روزه ، نیمی از سواران زیر آستانه سقوط می کنند ، به طور متوسط ​​28 کیلو کالری / کیلوگرم FFM. در نیمه دوم متوسط ​​مصرف در محدوده "متوسط" در 43 کیلو کالری / کیلوگرم FFM بود.

تجزیه و تحلیل سطح هورمون خون نشان داد که سواران که زیر آستانه سالم بودند ، افت 14 درصد تستوسترون و افت 25 درصدی فاکتور رشد مانند انسولین را مشاهده کردند [IGF-1] ، هر دو نشانگر مرتبط با کمبود غذا و خطر بالای Red-S

 

سواران بالاتر از علامت سالم شاهد رشد هورمونهای مربوط به هفت و پنج درصد بودند.

https://www.cyclingweekly.com


آموزش دوچرخه سواری ، ,کالری ,مسابقه ,کیلو ,سواران ,مصرف ,کیلو کالری ,به طور ,طور متوسط ,در روزهای ,روز مسابقه ,کیلو کالری کیلوگرممنبع

نحوه چرخه سریعتر و افزایش سرعت متوسط

دوچرخه سواری در مسیر های مناسب

انواع مختلف دوچرخه

اخبار مرتبطدوچرخه سواری

دوچرخه های زمستانی: آیا واقعا به آن نیاز دارید؟

آیا می توانید در دوچرخه سواری ضعف های خود را بهبود بخشید؟

آیا باید دوچرخه خود را در روز کریسمس سوار کنید؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلوپ دانلود bestdesign Mr EXE خدمات تولید محتوا ارزان محتوای بازاریابی چاپ پوستر ديواري شفا ویدناز | مرجع دانلود فیلم سریال کلیپ و آهنگ بانک جامع سوالات پیام نور تجميل الاسنان في ايران